Saturday, Apr. 19, 2014

İbrahim Çeçen Vakfı Burs Başvuru Tarihleri Belli Oldu

   22 Ağustos 2011

|

Kategori:

Bu sene IC İbrahim Çeçen Vakfı başarılı ve maddi desteğe ihtiyacı olan üniversite öğrencilerine geri ödemesiz burs verilecek.

Ağrı‘lı iş adamı İbrahim Çeçen, IC İbrahim Çeçen Vakfı adı altında başarılı ve maddi desteğe ihtiyacı olan üniversite öğrencilerine 2011-2012 öğretim yılında burs verecek.

Burs başvuruları 30 Eylül 2011 tarihine kadar kabul edilecek. Başvuru formları için istenilen belgeler www.icvakfi.org adresinden temin edilebilecek. Burslar Ekim ayından itibaren 9 ay süresince verilecek. Verilecek olan burs miktarı ise aylık 240 TL olacak.

Share Button
Follow us on Twitter

Share This Article

Related News

Doping Yapan Sporculara Burs Şoku
Tüsev Filantropi Profesyonelleri Burs Programı
Facebook’taki Burs Başvuru Linklerine Dikkat

About Author

admin

(20) Yorum

  1. Can
    22 Ağustos 2011 at 15:08

    Ben Can AYTAÇ.Kocaeli Üniversitesi İktisat bölümü 2.sınıfa geçtim.Babam çiftci oldugu için aylık belli bir kazancı olmuyor.2 kardeşiz ,kardeşimde okudugu için zorluk çekiyoruz.Kurumunuzun burs imkanından yararlanmak istiyorum bu bursa ihtiyacım var..

  2. EZGİ
    22 Ağustos 2011 at 15:09

    Ben Ezgi USLU.Pamukkale Üniversitesi Gıda mühendisligi bölümü 2.sınıfa gectim.Annem ile babam 12 sene önce ayrıldılar.Babamla görüşmediğimden dolayı herhangi bir yardım alamadım.Annem ev hanımı ve dedemlerle birlikte yasıyoruz.Dedem ise sigorta emeklisi oldugu için maaşı anca kendsine ve aileye yetiyor.Eğitimimi devam ettrebilmem için burs imkanınzdan yararlanmak istiyorum bizlere böyle bir imkan sağladığınız için şimdiden cok teşekkür edyorum yardımcı olmanız dileğiyle…

  3. asım
    23 Ağustos 2011 at 10:24

    Ben asım AKTAŞ ağrı ibrahim çeçen üniversitesinde türkçe öğretmenliği ikinci öğretim e başlatacağım.babam çiftçi annem ev hanımı.babam çiftçi olduğu için aylık gelirimiz olmuyor.ikinci öğretim okuduğum için de hem harç paraları hem benim giderlerimi karşılamak zor oluyor.eğitimim için bursunuza ihtiyacım var.şimdiden teşekkürler

  4. ruşen
    23 Ağustos 2011 at 14:02

    ben Ruşen ÇELİK ağrı ibrahim çeçen ünv i.ö türkçeye başlayacağım bu sene..babam emekli annem ev hanımı..6 kardeşiz..çalışan yok..başlayıp devam edebilmem için bu bursa ihtiyacım var..teşekkürler

  5. fazilet
    23 Ağustos 2011 at 14:23

    ben fazilet taşdelen ankara üniversitesi tıp fakültesinde 4.sınıfa geçtim.annem ev hanımı babam hayatta deil. babaannemle birlikte kalıyoruz ve onun desteği sayesinde eğitimimi sürdürüyorum. okulumun evime uzak olması ve stajlarımın başlamasıyla yoğun bir yılın beni beklemesi sebebiyle bu yıl eve çıkmak zorunda kaldım ve bu yüzden maddi anlamda sıkıntı çekiyorum. kurumunuzun burs imkanından faydalanmak istiyorum. teşekkürler.

  6. nurgül
    23 Ağustos 2011 at 16:42

    ben nurgül kocaeli üniversitesinde 2. sınıf adalet öğrencisiyim 4 kardeşim de okuyor abim ve ben üniversitede bir kardeşim lise diğeri ise ilkokulda okuyor babam ise inşaatçı bursunuza ihtiyaçım var yardımlarınız bekliyorum.

  7. faden kızaklı
    23 Ağustos 2011 at 17:25

    merhabalar.Ben Pamukkale Üniversitesinde Okul Öncesi Öğretmenliği okuyorum.Bu yıl ikinci sınıfa geçtim. Benden başka iki kardeşim de okumakta ve ben de üniversiteyi dışarıda okuduğum için ailem ihtiyaçlarımıza yetememektedir.Ayrıca hiçbiryerden burs ta almıyorum. Bu durum beni ve ailemi de iyice zorluyor.Vereceğiniz bursa çok ihtiyacım var. şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum.

  8. serbay şekeröz
    23 Ağustos 2011 at 19:02

    pamukkale üiversitesinde fizik tedavi ve rehabilitasyon okuyorum .geçen yıl hazırlık okudum bu yıl birinci sınıf öğrencisi olacağım.babam mevsimlik işci olarak çalışıyor.ailemden uzakta eğitim gören 2 kardeşim daha var

  9. figen tuncer
    23 Ağustos 2011 at 21:08

    ben figen tuncer odtü ilk. mat öğretmenliğini yeni kazandm babam emekli üç kız kardeş okuyoruz on kardeşiz ama evdeki nüfus altı.bir kardeşim de marmara ünvrstesi beslenme ve diyattk bölümünü kazandı.uzakta okuyon iki kız kardeş ve evde açıköğretm okuyan bir kız kardeş için babamın maaaşı yetersiz kalıyor..üniversitede bnim de kardeşimin de evde ailemn de maddi anlamda biraz rahatlaması adına kurumunuzun burs imkanından faydalanmak istiyorum..şimdiden teşekkrler..

  10. sefa
    24 Ağustos 2011 at 01:14

    Ben sefa korkmaz Karadeniz Teknik Üniversitesi sınıf öğretmenliği 2.sınıfa geçtim.Babam emekli annem ev hanımı.Biz yedi kardeşiz benden başka 3kardeşim daha okuyor biri üniversitede digerli lise.ailemden uzakta kaldığım için maddi olarak sıkıntı içindeyim ve kurumunuzun burs imkanından yararlanmak istiyorum.

  11. eylül
    24 Ağustos 2011 at 01:25

    meraba ben eylül. tıp fakültesi öğrencisiyim bu sene 2. sınıfa geçtim.bu bursa gerçekten ihtiyacım var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim..teşekkürler.

  12. Merve
    24 Ağustos 2011 at 02:32

    Merve Karaca ben abant izzet baysal üniversitesi uluslararası ilişkiler 1.sınıf öğrencisiyim. sizlerin desteğine ihtiyacı olan öğrencilerden biriyim. burs imkanından faydalanmak istiyorum .. teşekkür ederim.

  13. şeyma
    24 Ağustos 2011 at 02:38

    ben şeyma..ankara unıversıtesı urdu dılı ve edebıyatı son sınıftayım... bursa ıhtıyacım var bı maddı destek olarak..yardımcı olursanız gerckten cok sevınırım

  14. mehmet
    24 Ağustos 2011 at 03:12

    meraba ben mehmet babam ögretmen cumhuriyet üniversitesi geomatik müh. okuyorum benim haricimde 2 kardeşim daha üniversite okuyo ve gerçketen maddi sıkıntılar çekiyoruz kurumunuzun verdigi burstan yararlanmak istiyorum teşekürler.

  15. ömer
    25 Ağustos 2011 at 04:30

    ihtiyacım var.3 kardeşiz hepimiz okuyoruz. ..

  16. Senem Kayser
    15 Kasım 2011 at 18:36

    Merhaba ben senem , manisada üniversite ögrencisiyim . Maddi sıkıntılardan dolayı eğitimimi yarıda bırakmak zorundayım . İhtiyacı olan herkese yardımcı olmanızı bütün samimiyetimle istiyorum , beni acil dikkate almanızı önemle rica ediyorum .

  17. ceyda
    01 Ağustos 2012 at 14:53

    Ben Ceyda Çakıcı. Dokuz Eylül Üniversitesi rehberlik ve psikolojik danışmanlık bölümünde öğrenciyim. Bu sene 2. sınıf okuyacağım. Babam memur ve mardinde yaşıyoruz. 4 kardeşiz ve 4ümüz de okuyruz. Meb'den veya başka bi kurumdan burs alamıyorum. Yardımcı olursanız gerçekten rahatlayacağım şimdiden çok teşekkür ederim.

  18. vildan
    25 Ağustos 2012 at 18:02

    merhaba ben kız oldugum ıcın okutulmadım bende aılemden habersiz gizli bir sekilde acıköğretimden liseyi bitirdm pamukkale üniversıtesınde jeoloji mühendisliği okuyorum ama onlara karsı geldıgım ıcın hıc bı sekilde maddi destek alamıyorum sizden burs taleb edıyorum cok ihtıyacım var harç ücretim sadece 800 milyon onu bıle ödeyemıyorum cok ihtiyacım var

  19. YUNUS BALCI
    15 Eylül 2012 at 12:05

    Ben Yunus BALCI ODTÜ Maden Mühendisliği 1.sınıf öğrencisiyim. babam bir şirkette aşçı olarak çalışıyor. benim ve diğer eğitim gören iki kardeşimin eğitim hayatlarımıza devam edebilmemiz için bu bursa ihtiyacım var.

  20. buket parlak
    07 Ağustos 2013 at 14:40

    Ben buket karadeniz teknik universiteyi kazandim Amazon annemle babam ayrilar annem calismiyor Verlag babam memur emeklisi beni okutmaya gucleri yetmiyo bursunuza ihtiyacim var cevabinizi beklicem simdiden tesekkurler