Friday, Apr. 18, 2014

Zorlu Holding (Mehmet Zorlu Vakfı) Bursu

   24 Nisan 2011

|

Kategori:

Mehmet Zorlu Vakfı, 2004-2005 eğitim-öğretim döneminden beri ortalama bin 300 öğrenciye burs veriyor. Burs alan bursiyerler 9 ay boyunca aylık 300 TL burs alıyor.. Başarı ve ihtiyaç kriteri göz önüne alınarak seçilen bursiyerler, Ekim ve Haziran ayları arasında başvuru yapabilirler.

Mehmet Zorlu Vakf yıllar itibariyle;
– 2004-2005 eğitim döneminde 630,
- 2005-2006 eğitim döneminde 650,
- 2006-2007 eğitim döneminde 670
- 2007-2008 eğitim döneminde 950
- 2008-2009 eğitim döneminde 1060
öğrenciye burs vermiştir. Bu burslar gelecek eğitim-öğretim döneminde de devam edecektir.

Burs Verilen Üniversiteler

  • Akdeniz Üniversitesi
  • Atatürk Üniversitesi
  • Anadolu Üniversitesi
  • Ankara Üniversitesi
  • Boğaziçi Üniversitesi
  • Celal Bayar Üniversitesi
  • Çukurova Üniversitesi
  • Dicle Üniversitesi
  • Dokuz Eylül Üniversitesi
  • Ege Üniversitesi
  • Fırat Üniversitesi
  • Gazi Üniversitesi
  • Hacettepe Üniversitesi
  • İnönü Üniversitesi
  • İstanbul Üniversitesi
  • İstanbul Teknik Üniversitesi
  • Karadeniz Teknik Üniversitesi
  • Marmara Üniversitesi
  • Mimarsinan Üniversitesi
  • Orta Doğu Teknik Üniversitesi
  • Pamukkale Üniversitesi
  • Trakya Üniversitesi
  • Uludağ Üniversitesi
  • Yüzüncü Yıl Üniversitesi
  • Yıldız Teknik Üniversitesi

Mehmet Zorlu Vakfı İletişim Adresleri

Adres :
Zorlu Plaza, Petrol Ofisi Dolum Tesisleri Yolu
34310, Ambarlı Avcılar İSTANBUL

Fax :
(0212) 422 02 02

Email :
mehmetzorluvakfi@zorlu.com

Share Button
Follow us on Twitter

Share This Article

Related News

Uran Vakfı Bursu

About Author

admin

(145) Yorum

  1. saniye
    13 Haziran 2011 at 00:29

    merhabalar akdeniz üniversitesinde muhasebe (iö)okumaktayım anne ve babam yok bu bursa çok ihtiyacım var yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler ..

  2. Kübra Sönmez
    29 Haziran 2011 at 12:55

    Merhabalar, Ben Sakarya Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik 3. sınıf öğrencisiyim. Burs başvurusunda bulunmak istiyorum.Yardımlarınızı bekliyorum...Şimdiden çok teşekkür ederim ...

  3. cevdet yazar
    02 Temmuz 2011 at 13:03

    merhabalar ben adana da oturuyorum fırat üniversıtesın de otomotiv müh. de okumaktayım. annem ve babam yaşlı oldugu için çalışamıyor okuluma devam etmek için bursunuza ihtıyacım var.yardımlarınız için şimdıden teşekkurler...

  4. lütfiye ildaş
    06 Temmuz 2011 at 21:54

    merhabalar ben giresun üniversitesinde işletme (i.ö)okuyorum ikinci sınıfa geçtim okul birincisiyim not ortalamam 3.46 annem babam ayrı evimiz kira 3 kardesiz başbakanlık bursuda çıkmadıgı için alamıyorum bu bursa çok ama çok ihtiyacımız var yardımlarınızı bekliyorum yoksa okuyamayacagım tesekkür ederim.

  5. GÖKÇEN NAZİKTER
    08 Temmuz 2011 at 13:01

    SLM BEN ELAZIĞIM FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜNÜ OKUMAKTAYIM MADDİ İMKANSIZLIKLARDAN DOLAYI HARÇI MI ZOR YATIYORUM YARDIM LARINIZI BEKLİYORUM HERŞEY İÇİN ŞİMDİ DEN TEŞEKKÜR

  6. abdurrahim
    13 Temmuz 2011 at 12:08

    merhabalar ben inönü üniversitesi psikolojik danışmanlık ve rehberlik okumaktayım i.ö olduğum için maddi olarak yardımınıza ihtiyacım var. teşekkür ederim

  7. HAKAN ADAŞ
    14 Temmuz 2011 at 23:34

    merhabalar ben karadeniz teknik ünv. tıp fakültesinde okumaktayım.4 sınıfa geçtm 2,40 ortalamam var..bursunuza ihtiyacım var.yardımınızı bekliyorum

  8. aynur kaplan
    20 Temmuz 2011 at 00:00

    merhabalar, ben samsun ondokuz mayıs üniversitesinde psikoloji 3.sınıf öğrencisiyim.babam ve annem hem hastalıkların hem de yaş itibariyle çalışamıyorlar.okuyan kardeş sayısı fazla olduğu için çok büyük maddi sıkıntılar çekiyoruz. bursa gerçekten çok ihtiyacım var yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim...

  9. MERVE KESİCİOĞLU
    20 Temmuz 2011 at 16:38

    Merhaba, ben Marmara Üniversitesi Almanca Mütercim Tercumanlık 2. sınıf öğrencisiyim.Maddi yetersizlikten dolayı Burs başvurusunda bulunmak istiyorum.Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok Teşekkür ediyorum

  10. aytaç akşak
    20 Temmuz 2011 at 21:43

    merhabalar ben ısparta da ingiliz dili ve edebiyatını okumaktayım babam vefat etti bende üniversite de zorluk çekiyorum açıkcası yardımınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederimm....

  11. aysun
    25 Temmuz 2011 at 11:15

    başka üniversitelere neden verilmiyo anlamıyorum

  12. özge
    04 Ağustos 2011 at 00:05

    nerhaba ben ege üniversitesi diş hekimliğinde okuyorum.bölümüm çok masraflı. bursa ihtiyacım.yardımcı olursanız çok sevinirim

  13. pınar
    06 Ağustos 2011 at 10:11

    merhaba ben fırat üniversitesi tıp fakültesinde okumaktyım.4.sınıfa geçtim ailemden uzakta egitim görüyorum.benim haricimde iki kardeşim daha üniversitede öğrenim görmekte.bursunuza ihtiyacım var. şimdiden çok teşekkür ederim…

  14. Ecem MÖNÜR
    06 Ağustos 2011 at 12:08

    Merhaba , ben Ecem MÖNÜR. Dokuz Eylül Üniverstesi'nde Hukuk Fakültesinde , 3. sınıfa geçtim.Burs haberlerinizi okudum , gerçekten birçok öğrenciye destek oluyorsunuz öncelikle bunun için vakfınızı tebrik ediyorum.Benimde bursunuza ihtiyacım var adresnizde istanbul gözüktüğü için gelemiyorum ; fakat mail atabileceğimi düşündüm. Şartları görmediğimden yollayamıyorum eğer kabul ederseniz size transkriptimi ve gerekli diger evrakları yollarım. En kısa zamanda cevap vereceğinizi bana kayıtsız kalmayacağnızı biliyorum. Şimdiden teşekkürler ...

  15. hasan hüseyin keskin
    06 Ağustos 2011 at 18:38

    bn ege üniversitesinde böte bölmünde okuyorum. şehir dışında okuduğumdan geçimimi zor karşılıyorum. yardımcı olursanız sevinirim

  16. yasemin
    07 Ağustos 2011 at 17:38

    iyi günler ben gazi üniversitesinde fizik tedavi ve rehabilitasyon okuyorum.2. sınıfa geçtim.ortalamam 3.92 bursa ihtiyacım var.başka hiç bir kurum veya kişiden burs almıyorum.ilgilenirseniz çok sevinirim.teşşekkürler.

  17. ramazan bozkurt
    08 Ağustos 2011 at 16:48

    MERHABALAR ben yalova da bilgisayar müh. 2. sınıf öğrencisiyim kredi alıyorum bursa ihtiyacım var yardımlarınızı bekliyorum

  18. ENES BOZKURT
    08 Ağustos 2011 at 16:51

    ii günler ben akdeniz tıp öğrencisiyim burs arıyorum yardılarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

  19. sena öziş
    08 Ağustos 2011 at 17:53

    merhaba.ben akdeniz üniversitesinde hemşirelik(4yıllık)okumaktayım.3.sınıfa geçtim.kardeşimde selçuk üniversitesinde okuyor.hiçbiyerden burs almıyorum.eger yardımcı olursanız cok sevinirim.teşekkürler...

  20. Gülşen
    08 Ağustos 2011 at 23:20

    ben anadolu üniversitesinde türk dili ve edebiyatı okuyorum. başka kurum veya kuruluştan burs almıyorum. bu bursa çok ihtiyacım var.yardımcı olursanız çok sevinirim. ilginize teşekkürler.

  21. oğuz
    09 Ağustos 2011 at 17:55

    merhaba ben gazi üniversitesi kamu yönetimi bölümünde okuyorum .ve bölüme birinci olarak yerleştim.herhangi bir burs aldığım kurum ve kuruluş yok ve bursa çok ihtiyacım var . yardımcı olursanız çok sevinirim.şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.

  22. Muhammed
    12 Ağustos 2011 at 10:37

    Ben tip fakültesi öğrencisiyim.şehir dışında okuduğumdan zor bir sene gecirdim.bu bursa gercekten ihtiyacim var yardımlarımızı bekliyorum

  23. meral
    12 Ağustos 2011 at 14:12

    ben sosyoloji ikinci sınıf öğrencisiyim sadece katkı kredisinden yararlanmaktayım.dört kardeşiz ve hepimiz okumaya çalişıyoruz benim okula devam edebilmem için burs almam gerekiyor yardım ederseniz çooook sevinirim

  24. Melahat
    12 Ağustos 2011 at 15:05

    İyi günler; Erciyes Üniversitesi'nde Bilgisayar Mühendisliğinde 3. sınıfa geçtim. Ailemden uzakta eğitim gördüğümden ve abim de Akdeniz Üniversitesi'nde okuduğu için bursa ihtiyacım var. Herhangi kurum ya da kuruluştan burs almıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkür ederim.

  25. Fatma
    12 Ağustos 2011 at 16:00

    İyi günler; Çukurova Üniversitesi'inde Sosyal Bilgiler Öğretmenliğinde 3. sınıfa geçtim. Ailemden uzakta ve yurtta kaldığım için biraz zorlanıyrm. Bursları araştırırken bu vakfı gördüm bu güne kadar yaptığınız yardımlar çok güzel.Bunun için öncelikle teşekkür ederim. Mail göndermeyi düşündüm çünkü;yer İstanbul olduğu için gelemiyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

  26. cansu
    12 Ağustos 2011 at 16:19

    İyi günler,ben Marmara Üniversitesinde Maliye 2. sınıf öğrencisiyim. Ailemden uzakta eğitim görüyorum ve bu bursa çok ihtiyacım var. Yardımcı olursanız çok sevinirim . Teşekkür ederim.

  27. hüseyin
    12 Ağustos 2011 at 19:05

    arkadaşlar buraya burs basvurusu yapılmıyor.burası sadece sızı bılgılendırıyor.burdan sıze yardım edemezler.ya kurumu arayın ya da netten web sıtesını bulun nereye basvuracagınızı tam ogrenın.basurular buraya yapılmaz

  28. Gökhan
    13 Ağustos 2011 at 02:57

    Merhaba , ben Gökhan TÜRKER. Pamukkale Üniverstesi’nde Makina Mühendisliğinde okuyorum, 3. sınıfa geçtim. Burs haberlerinizi okudum , gerçekten birçok öğrenciye destek oluyorsunuz öncelikle bunun için vakfınızı tebrik ediyorum. Aİlemden ayrı, farklı bir sehirde yaşadığım için, kardeşimin okuyup ve babamın emekli olması nedeniyle benimde bursunuza ihtiyacım var, adresinizde istanbul gözüktüğü için gelemiyorum; fakat mail atabileceğimi düşündüm. Şartları görmediğimden yollayamıyorum eğer kabul ederseniz size transkriptimi ve gerekli diger evrakları yollarım. En kısa zamanda cevap vereceğinizi bana kayıtsız kalmayacağız için şimdiden teşekkürler …

  29. Yağız Buğra
    13 Ağustos 2011 at 16:56

    Merhabalar ben Hacettepe Üniversitesi İngilizce İktisat bölümü 1. sınıf öğrencisiyim.Herhangi bir kurumdan burs almıyorum ve yardımlarınızı bekliyorum.Teşekkür ederim.

  30. özlem
    13 Ağustos 2011 at 23:10

    İyi akşamlar , Ankara üniversitesi Matematik bölümü 2. sınıf öğrencisiym kardeşlerimde üniversite sınavına hazırlanıyor . HErhangi bi burs gelirim bulunmamaktadır.Yardımda bulunursanız çok seviniriz. Teşekkürler

  31. NİMETTULLAH ÇİÇEK
    13 Ağustos 2011 at 23:36

    ben van yüzüncüyıl üniversitesi hemşirelik bölümü 2.sınıfa geçtim iki kardeş üniverswite okuyoruz bursa ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim...

  32. Damla
    13 Ağustos 2011 at 23:43

    Merhaba ben Atatürk Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim. Bölümümüz gercekten cok masraflı ve desteklerinize ihtiyacımız var. Öğrencilere yaptığınız tüm yardımlar için teşekkürler. Bizleride bilgilendirirseniz çok memnun oluruz.

  33. nazlı
    14 Ağustos 2011 at 14:11

    İyi günler; Sakarya Üniversitesi'nde İşletme bölümünde 2.sınıfa geçtim.Ailemin maddi imkansızlıklarından dolayı bu bursa ihtiyacım var.Aynı zmanda lisede okuyan bir de kardeşim var.Yardımcı olursanız çok memnum olurum.Teşekkür ederim.

  34. Murat bozdoğan
    15 Ağustos 2011 at 04:32

    Iyi günler ben erzincan ünitesitesi Türk dili ve edebiyatı 3 sınıf öğrencisiyim . sizlerden burs talebinde bulunmak istiyorum bu konuda cevaplarınızi büyük bir ümitle bekliyorum

  35. Temel aksu
    15 Ağustos 2011 at 16:07

    Merhaba ben süleyman demirel üniversitesi elektronik haberlesme mühendisligi 3. sınıf ögrencisiyim egitimimi sürdürmem icin bursa ihtiyacım var ve sizden bu konuda yardım bekliyorum.Tesekkür ederim.

  36. ismail bozan
    15 Ağustos 2011 at 21:21

    ben gazi unıversitesi endustri urunleri tasarımı okumaktayım.. bursa ıhtıyacım yardımınız ıcın tesekkurler..

  37. eda erdem
    15 Ağustos 2011 at 21:23

    mrb ben pamukkalede kamu yönetimi okuyorum burs talebinde bulunmak istiyorum yardımlarınızı ve cevaplarınızı bekliyorum.şimdiden teşekkür ederim...

  38. yasin saraç
    20 Ağustos 2011 at 15:47

    ankara üniversitesi siyasal bilgiler fakültesinde siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum.burs talebinde bulunmak istiyorum.ilginize teşekkür ederim

  39. melike
    20 Ağustos 2011 at 16:01

    ben istanbul üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi iktisat bölümünü kazandım bu sene ve bursa ihtiyacım var lutfen yardımcı olur musunuz cevaplarınızı bekliyorum.tesekkur ederimm

  40. yasin çelik
    20 Ağustos 2011 at 16:48

    merhabalar ben yasin çelik ankara üniversitesi elektronik mühendisliği hazırlık öğrencisiyim maddi sıkıntılardan dolayı sizlerden burs talep ediyorum yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ediyorum cevaplarınızı bekliyorum.....

  41. ismail hakkı cengiz
    20 Ağustos 2011 at 16:56

    merhaba ben gaziantep üniv. elektrik elektronik mühendisliği (ingilizce((ikinci öğretim) okuyorum. daha doğrusu bu sene okumaya başlıyacağım. ikinci öğretimin pahalı olması ve maddi imkansızlıklardan dolayı yardıma ihtiyacım var.bu yolda da elımden gelenı yapıyorum.umarım bu konuda bana yardımcı olursunuz... teşekkür ederim...

  42. şenel türkcan
    20 Ağustos 2011 at 19:17

    merhaba ben anadolu üniversitesi ingilizce iktisat bölümü ikinci sınıf öğrencisiyim annem babam ayrı ve babamdan gelen hiç bir gelirim yok evimiz tokiden olduğu için her ay kira benzeri bi para ödüyoruz ve ben dışarda okuduğum için annem parasal konuda zorlanıyor 1 sınıf dönem notum 2.86 bu bursa gerçekten ihtiyacım var yardımcı olursanız çok mutlu olurum

  43. lale
    20 Ağustos 2011 at 20:00

    mrb ben pamukkale üni.iktisadi ve idari bilimler fakultesı çalışma ekonomısı ve endüstri ilişklileri bölümünde okuyorum.burs talebınde bulunmak ıstıyorum .yardım edersenız çok mutlu olurum.

  44. rojda ballıkaya
    20 Ağustos 2011 at 21:37

    merhabalar ben diyarbakır dicle üniversitesinde hukuk okuyacağım. ekonomik yardıma ihtiyacım var ilgilenirseniz sevinirim ; teşekkürler.

  45. esengül buldu
    20 Ağustos 2011 at 22:20

    merhaba istanbul üniversitesi diş hekimliği 2. sınıf öğrencisiyim. Bölümümün çok masraflı olmasından dolayı ve istanbul gibi pahalı bir şehirde okumakta olduğum için bursnuza ihtiyacım var cevabınızı bekliyorum teşekkür ederimm...

  46. cihat durmaz
    20 Ağustos 2011 at 22:48

    mrb ben kıbrısta hukuk( tam burslu) kazandım orda hayat pahalıymiş yardım ederseniz size minetar olurum

  47. samet
    20 Ağustos 2011 at 23:13

    merhaba fatih unıversıtesı rehberık ve psıkolojık danısmanlık bolumu hazırlık bıtırdım bu yıl 1.sınıf olacagım .tam bursluyum fakatt sewınemedım cunku özel unıversıte dıye kımse burs wermıyor ama bende daha ıyı egıtım almak ıcın bu okulu sectımm ..umarımm bu maılı okursunuzzz..

  48. merve kuruçay
    20 Ağustos 2011 at 23:37

    Gazi üniversitesi eczacılık fakültesinde okuyorum 2. sınıfa geçtim babam 657 ye tabi devlet memuru tahsil hayatımda ekonomik nedenlerden ötürü zorluk çekiyorum. başvurduğum burslardan sonuç alamadım.Bana yardımcı olabilir misiniz?Şşmdiden teşekkür ederim.

  49. berk evci
    21 Ağustos 2011 at 01:22

    merhaba ben bu sene 9 eylül jeoloji müh kazandım annemle beraber kalıyorum durumumuz pek iyi değil bursunuza ihtiyacım var şimdiden teşekkürler

  50. mehmet
    21 Ağustos 2011 at 01:25

    merhaba iyi günler ben bu sene ANKARA GAZİ ÜNİVERSİTESİ HUKUK FAKÜLTESİNİ kazandı.benim dışımda okumakta olan kardeşlerim de var ve ben ailemin zor durumda kalmaması için buraya başvurdum.gerçekten bu bursa ihtiyacım var .yardımcı olabileceğinizi umuyorum .teşekkür ederim .

  51. hakan yavaş
    21 Ağustos 2011 at 01:25

    iyi günler bu sene 9 eylül işletme bölümünü kazandım öğrenimime baslayabilmem için bursunuza ihtiyacım var teşekkürler

  52. berk evci
    21 Ağustos 2011 at 01:27

    merhabalar bu sene dokuz eylül jeoloji müh kazandım gelirimiz okumam için yeterli seviyede değil bursunuza cok ihtiyacım var şimdiden teşekkürler

  53. gamze
    21 Ağustos 2011 at 02:01

    sitede ilgili ünilerin burs ofislerinden yapabilrsiniz yazıyo başvuruu süresi ne zamana kadar bilgisi olan var mı okulların açılmasını mı bekliycez??

  54. Deniz
    21 Ağustos 2011 at 02:12

    Trakya tıp fakültesinde okuyorum.burs şartlarını ve başvuru tarihlerini öğrenmek istiyorum.

  55. gülsüm
    21 Ağustos 2011 at 15:32

    merhaba akdeniz üniversitesnde sosyoloji bölümü 1.sınıfı bitirdim bu yıl 2. sınıf olacağım. eğer burs verirseniz çok sevinirim.

  56. fatma
    21 Ağustos 2011 at 15:37

    selamün aleyküm ben bu sene hacettepe üniversitesi sanat tarihi bölümünü kazandım.Ablam da üniversite de okuyor.Sizden burs istiyorum

  57. Derya saraç
    21 Ağustos 2011 at 17:44

    Ben Odtü endüstri ürünleri tasarımı bölümünü bu yıl kazandım. Lisede ailemden uzakta okuduğum için birçok zorluk çektim. Üniversitede bu zorlukları yaşamamak için bursunuza ihtiyacım var. Adresiniz istanbul olduğu için gelemiyorum. Mail atıyorum. Umarım olumlu bir karşılık alabilirim. Burs başvurusu için gerekenleri belirtirseniz sevinirim. Iyi günler..

  58. gürkan
    21 Ağustos 2011 at 20:13

    merhaba ben ege üniversitesi diş fakültesinde okumaktayım bölümümüz oldukça masraflı ve ailemin gücü buna yetmemek te bursa ihtiyacım var

  59. zeynep
    21 Ağustos 2011 at 21:32

    Merhaba Celal Bayar Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümü okuyacağım...Burs almaya ihtiyacım var..Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkür ederim.

  60. MELİS
    21 Ağustos 2011 at 23:18

    merhaba ben hacettepe beslenme ve diyetetik bölümünde okuyorum.2.sınıfa geçtim.Babam asgari ücretle bir inşaat şirketinde çalışıyor annem ise ev hanımı.Geçen sene ailemden uzak ekonomik koşullardan dolayı zor bir sene geçirdim.Bu nedenle bursunuza çok ihtiyacım var.Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkür ederim.

  61. buket
    21 Ağustos 2011 at 23:19

    ben ankara hukuk fakultesi 3cü sınıfım burs bekliyorum ihtiyacım var.

  62. gizem nur
    21 Ağustos 2011 at 23:20

    Ben Hacettepe Ünüversitesi Beslenme Diyetetik Bölümü 2. sınıf öğrencisiyim .Babam emekli memur annem ise ev hanımı , ailemden uzakta bi şehirde okumam onları çok zorluyor.Bu yüzden kurumunuzdan burs almak istiyorum .Yardımınıza ihtiyacım var.Şimdiden çok teşekkür ederim yardımınızı bekliyorum.

  63. selahattin
    21 Ağustos 2011 at 23:20

    Merhaba ben Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesinde okuyorum.İzmir gibi bir sehırde okumanın pahalı olması ve para ıhtıyacından dolayı sızden burs ıstıorum yardımcı olmanız dılegıyle..

  64. saliha bulut
    21 Ağustos 2011 at 23:21

    MERHABA K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİNDE ÇEVRE MÜH. OKUYACAĞIM BEN VE İKİ ABİM ÜNİVDEYİZ BABAM EMEKLİ MEMUR BAYA SIKINTIYA GİRDİK BU BURSA İHTİYACM VAR YARDIMCI OLRSANZ SEVİNİRİM

  65. Utku Kanar
    22 Ağustos 2011 at 00:44

    Merhaba ben bu sene 3.82 ortalamayla İstanbul Üniversitesi Makina Mühendisliği bölümünden Yıldız Teknik Üniversitesi' ne yatay geçiş yaptım.2. sınıfa geçtim.Burs almaya ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler

  66. berkay kurt
    22 Ağustos 2011 at 02:39

    selamlar ben akdeniz üni. hukuk fakültesini kazandim verecek oldugunuz bursa ihtiyacım var mutlu haberlerinizi bekliyorum,teşekkürler

  67. Emre Özer
    22 Ağustos 2011 at 02:56

    Merhabalar .. Ben Gazi Üniversitesinde İşletme 2.sınıf öğrencisiyim. Bursunuza ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim Teşekkürler ..

  68. zeynep köroğlu
    22 Ağustos 2011 at 03:11

    merhaba ben ankara üniversitesi hukuk fakültesinde okumaktayım.3. sınıfa geçtim.Maddi sıkıntı yaşamaktayım burs almaya çok ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim iyi günler.

  69. orhan ceylan
    22 Ağustos 2011 at 13:20

    merhaba ben orhan ceylan çankırı karatekin üniverstesi orman fakültesinde eğitimime devam ediyorum. ailemin maddi durumu iyi olmadığı için eğitimimi tam olarak yapamıyoorum yardımlarıızla eğitimimi tamamlayacğım. ilgilerinize şimdiden teşşekkürler

  70. muammed yabir
    22 Ağustos 2011 at 13:34

    mrb ben inönü üni. ziraat fakültesinde okumaktayım burs almaya ihtiyacım var yardımcı olursanız cok sevinirim

  71. gizem gümüş
    22 Ağustos 2011 at 14:06

    merhaba ben istanbul üniversitesi ekonometri bölümünü kazandım sadece emekli gelirimiz var aileme yük olmak istemiyorum zaten kendimde çalışıcam ama yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

  72. EZGİ
    22 Ağustos 2011 at 14:30

    Ben Ezgi USLU.Pamukkale Üniversitesi Gıda mühendisligi bölümü 2.sınıfa gectim.Annem ile babam 12 sene önce ayrıldılar.Babamla görüşmediğimden dolayı herhangi bir yardım alamadım.Annem ev hanımı ve dedemlerle birlikte yasıyoruz.Dedem ise sigorta emeklisi oldugu için maaşı anca kendsine ve aileye yetiyor.Eğitimimi devam ettrebilmem için burs imkanınzdan yararlanmak istiyorum bizlere böyle bir imkan sağladığınız için şimdiden cok teşekkür edyorum yardımcı olmanız dileğiyle…

  73. Can
    22 Ağustos 2011 at 15:03

    Ben Can AYTAÇ.Kocaeli Üniversitesi İktisat bölümü 2.sınıfa geçtim.Babam çiftci oldugu için aylık belli bir kazancı olmuyor.2 kardeşiz ,kardeşimde okudugu için zorluk çekiyoruz.Kurumunuzun burs imkanından yararlanmak istiyorum bu bursa ihtiyacım var..

  74. cihat kürşat buldu
    22 Ağustos 2011 at 15:32

    Merhaba ben karadeniz teknik üniversitesini kazandım. Abimde üniversitede okuyor. Bursa ihtiyacım var.

  75. mehmet
    22 Ağustos 2011 at 15:35

    merhaba, fırat üniversitesi yazılım mühendisliği bölümünde okuyorum. burs talebinde bulunmak istiyorum. eğer isterseniz gerekli bilgilerimi verebilirim. teşekkürler

  76. ismail güngör
    22 Ağustos 2011 at 15:43

    iyi günler.Öncelikle bu hayırlı ve önemli bir görevi yerine getirdiğiniz için teşekkür ederim.Ben çukurova üniversitesi psikolojik danışma ve rehberlik bolumünde okumaktayım ve 3.sınıfa geçtim.maddi yonden sıkıntılı bir öğrencilik süreci geçirmekteyim sizin gibi yardımseverlerin yardımına ihtiyacım var.Yaptığınız ve yapacağınız yardımlarınız için teşekkür ederim.

  77. sevtap
    22 Ağustos 2011 at 16:04

    fiziktedavi 2.saınıf ögrencısıyım yardımcı olursanız sevınırm

  78. nefize polat
    22 Ağustos 2011 at 17:47

    bu sene iyte hazırlığı bitirdim.bölümüm şehir bölge planlama.epeyli masraflı bir bölüm. maddi durumumuzda yetersiz.bu bursa gerçekten ihtiyacım var.yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler!

  79. ...
    22 Ağustos 2011 at 20:43

    merhaba..ben MİMARLIK 2. sınıf öğrencisiyim ve bölümümün masrafları cok fazla .babam emekli astsubay annemi de kaybedeli 4 yıl oluyo ve abim de başka bi ilde üniversite okuyor ikimizin gideri haliyle cok fazla, eğer yardımcı olabilirseniz cok sevinirim ..şimdiden teşekkürler ...

  80. selda
    22 Ağustos 2011 at 22:41

    Mrb ben Selda.Akdeniz Unıversıtesı ( matematık bolumu )ogrencısıyım.2.sınıfa gectım.Ortalamam 3.03.Hıcbır wakıftan ya da herhangı bır kurumdan burs almıyorum.Universitede okuyan bır ablam daha var.Ankarada yaşıyorum.Bursunuza cok ıhtıyacım var.Bana ulasırsanız cok sevınırım.Sımdıden tskler.

  81. sedat
    22 Ağustos 2011 at 23:54

    merhaba ben anadolu üniversitesi elektrik elektronik mühendisliğinde okumaktayım.Bu sene 2. sınıf oldum ve bursa ihtiyacım var.Yardımcı olacağınıza inanıyorum şimdiden teşekkür ederim.

  82. mustafa soytekin
    23 Ağustos 2011 at 00:39

    merhaba ben anadolu üniversitesi 3.sınıf ingilizce iktisat öğrencisiyim..bursunuza talibim..saygılar

  83. mehmet
    23 Ağustos 2011 at 00:45

    ailemde benle beraber 3 kişi üniversite okuyor.bu sene inşaat mühendisliği öğrenimi görmeye başlayacam.bu bursa ihtiyacım var..

  84. zeliha
    23 Ağustos 2011 at 03:42

    merabe ben bu yıl adıyaman üniversitesi ilköğretim matematik öğretmenliğini kazandım ve benden hariç okuyan 3 kardeşim daha var yardımlarınıza ihtiyacım var.ilgilenirseniz beni cok mutlu edersiniz.

  85. ali
    23 Ağustos 2011 at 04:08

    izmir ege üniversitesi çesme turızm otelcılık yuksek okulunda 2,sınıfa gectım.babam para gondermekte gucluk cekıyor. bursa talibim.

  86. sergen hicyilmaz
    23 Ağustos 2011 at 04:59

    merhabalar bu bursa benım cok ıhtııyacım war annemı yenı amelıyat ettık ve biz 2 kardeş okuyoruz ktü makine mühendisliği 1. sınıf öğrencisiyim babam bize tek basına bakmaya calısıyor ama o kabullenmesede yettıremıyor bu bursunuza cok ıhtıyacım var

  87. asım
    23 Ağustos 2011 at 10:28

    ben ağrı ibrahim çeçen üniversitesinde ikinci öğretim türkçe öğretmenliği kazandım.ailem kırsal bi kesimde çiftçi olduğu için aylık gelirimiz yok.eğitimim için bu bursa ihtiyacım var

  88. TUĞBA
    23 Ağustos 2011 at 12:54

    iyi günler bn karadeniz teknik üniversitesi endüstri müh kazandm kardeşim ortaokul abim dokuz eylül üniversitesinde maden müh okumakta babamın düzenli bir işi olmadığından bizleri okutmakta çok zorlanıyor başka hiçbir gelirimiz de yok eğitimim için vakfınızdan burs almaya çok ihtiyacım var umarım sesime kulak verirsiniz şimdiden teşekkürler

  89. gül
    23 Ağustos 2011 at 13:11

    merhabe ben hacettepe üniversitesinde fen ve teknoloji öğretmenliği okuyorum 3.sınıf öğrencisiyim bu bursa ihtiyacım var durumumuz iyiydi babam iflas etti ve şimdi çok zor durumdayız babamın düzenli bir işi olmadığı için çok zorlanıyorum yardımlarınızı bekliyorum.

  90. nasuh özdemir
    23 Ağustos 2011 at 13:33

    ben dokuz eylül fen bilgisi öğretmenliğini kazandım.ablam süleyman demirel üniversitesinde öğrenci yüksek lisansa başladı.babam memur emeklisi. aldığı maaş eskiden yetmiyordu. şimdi napcaz bilmiyorum. desteğinize ihtiyacım var... olumlu yada lumsuz bi cevap verirsseniz beni çok sevindirirsiniz.şimdiden herşey için çok teşükkür ederim.

  91. Metin
    23 Ağustos 2011 at 13:56

    Merhabalar Zorlu Ailesi,İyi günler ben Marmara Üniversitesi Gazetecilik bölümünde ögrenciyim,evde bir kisi calisiyor,diger kardesimde askerde bu nedenden ötürü bursunuza cok ihtiyacim var yardimci olursaniz sevinirim..Not :Gecen Yil Hazirligi bitirdim Bu yil Fakültede ki ilk yilim)..

  92. ahmet
    23 Ağustos 2011 at 14:19

    mrb selçuk üniversitesinde harita müh. okuyorum 2.sınıf öğrencisiyim. 3 kardeşiz üçümüzde ayrı illerde okuyoruz. bu bursa çok ihtiyacım var şimdiden ilginiz için çok tşk ederim

  93. Ayşegül uzunoğlu
    23 Ağustos 2011 at 14:33

    merhaba ben anadolu üniversitesi işletme(iö) bölümünü bu yıl kazandım .5 kardeşiz rize üniversitesinde matematık bölümü okuyan ablam , fen lisesinde okuyan kız kardeşim ve ılkokulda okuyan erkek kardeşim var .babam bizi okutmakta zorlanıyor ve bu bursa gercekten çok ıhtıyacm var.yardımlarınızı beklıyorum...

  94. ensar
    23 Ağustos 2011 at 15:36

    merhaba ankara üniversitesi hukuk fakültesine bu sene girdim ablam şehir dışında üniversite okuyor kardeşimde lisede okuyor bu burs eğitim hayatımda bana çok yardımcı olacaktır ilginiz için teşekkür ederim .

  95. Hande
    23 Ağustos 2011 at 15:46

    merhaba ben anadolu üniversitesi iktisat (i.ö) bölümü 2. sınıfta okuyorum.dısarıda okuduğum ve ikinci ögretim olduğum için bu bursa ihtiyacım var.yardımlarınızı bekliyorum simdiden tesekkür ederm.

  96. saadet
    23 Ağustos 2011 at 15:54

    Ben İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi sınıf öğretmenliği ikinci öğretim bu sene 3. sınıf öğrencisiyim.not ortalamam 2,56.Maddi imkansızlıklardan dolayı harç ücretimi zar zor yatırıyorum.İkinci öğretim olduğum için daha çok zorlanıyorum.Bursunuza ihtiyacım var yardımlarınızı bekliyorum.

  97. merve
    23 Ağustos 2011 at 16:05

    merhaba ben merve erzurum atatürk üniversitesinde okuyorum benim babam emekli we ben kyk nın bursuyla aylık harcamalarımı karşılıyorum bu da çok zor oluyo benim bu bursa gerçekten ihtiyacım var daha 2.sınıftayım ve ailemde zorlanıyolar hele bide ewden uzakta okuyunca daha zor oluyo bayrama bile gidemedim geçen sene sıkışıklardı borçlarımız falanda war:'( lütfen yardım edin.teşekkür ediyorum şimdiden.

  98. ilknur
    23 Ağustos 2011 at 16:59

    merhabalar ben erzurum atatürk üniversitesinde ingilizce ögretmenlği 2. sınıf ögrencisiyim.babam lastık fabrıkasında işçi olarak çalısıyor.bursunuzdan yararlanmak istiyorum yardımcı olursanız cok mutlu olurum.calıskan bir ögrenciyim

  99. ilknur
    23 Ağustos 2011 at 17:02

    selamlar ben atatürk üniversitesinde ingilizce ögretmenlıgı okuyorum 2.sınıf ögrencısıyım.babam lastık fabrıkasında işçi cok calıskan ve basarılı bı ogrencıyım bursunuzdan yayarlanmak ıstıyorum ııy gunler

  100. elif göçeri
    23 Ağustos 2011 at 17:05

    merhaba ben çukurova üniversitesi kimya bölümünü kazandm ailemin durumu hiç iyi değil bursa ihtiyacım var yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler

  101. miraç
    23 Ağustos 2011 at 17:05

    merhaba. Marmara üniversitesinde hemşirelik 2. sınıf öğrencisiyim bi kardeşim Türkçe öğretmenliği okuyor diğer kardeşimde liseye hazılanıyor.Evimizde tek çalışan babam. bu bursa ihtiyacım war yardımcı olursanız sevinirim. İyi günler.

  102. Bayram
    23 Ağustos 2011 at 17:34

    Merhaba ben Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesinde 2. sınıfda okuyorum.Vakfınıza burs başvurusunda bulunmak ve bunun için de sizden gerekli bilgileri öğrenmek istiyorum.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

  103. Fethiye
    23 Ağustos 2011 at 17:39

    Merhaba. ben Celal Bayar Üniversitesinde sınıf öğretmenliği okuyorum. ikinci sınıfa geçtim. ikinci öğretimim dışarda okuyorum ve hiç bir yerden burs almıyorum bu yüzden bursa ihtiyacım var şartlarımı dikkate alırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim..

  104. pelin
    23 Ağustos 2011 at 17:54

    merhaba ben mersin üniversitesi okul öncesi öğretmenliği 2. sınıf öğrencisiyim.bir abim izmirde bir abim istenbulda üniversite okuyor.kardeşim ailemle birlikte memleketimde lise öğrencisi. eve tek gelir babamın asgari ücreti. bu burs eğitim hayatım için çok önemli. cevabınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim

  105. Melek
    23 Ağustos 2011 at 18:59

    merhaba ben bu sene İstanbul Üniversitesi-Mütercim Tercümanlık(İngilizce) bölümünü kazandım okulum oturduğum yere çok uzak ve yol masraflarım için desteğe ihtiyacım var babam memur emeklisi,annem çalışmıyor bi geliri yok,bursunuz eğitimime çok yardımcı olacaktır..Şimdiden teşekkürler

  106. hatice
    23 Ağustos 2011 at 19:17

    merhaba ben selçuk universitesi 4. sınıfta okuyorum.babam ssk emeklısı 4 kardesız.hıcbıryerden burs almıyorm.yardımlarınız beklıyrm.tesekkurler.

  107. serbay şekeröz
    23 Ağustos 2011 at 19:17

    pamukkale üniversitesinde fizik tedavi ve rehabilitasyon öğrencisiyim.geçen yıl ingilizce hazırlık sınıfında okudum.bu yıl 1. sınıfta okuyacağım.ailemde uzakta öğrenim gören 2 kardeşim daha bulunmakta.babam mevsimlik işci olarak çalışıyor.bursunuzdan yararlanmak ve eğitimimi daha iyi şekilde sürdürmek istiyorum.birçok öğrencinin hayatını değiştirecek yardımlarda bulunduğunuz için tüm öğrenci kardeşlerim adına teşekkür ederim

  108. Pervin Aslan
    23 Ağustos 2011 at 19:45

    Merhaba ben Trakya Üniversitesi Uluslararası Ticaret bölümü 2.sınıf öğrencisiyim.Benim dışımda okuyan üç kadreşim daha olduğu için maddi konuda sıkıntı çekiyorum.Bu bursa ihtiyacım var.Yardımınız için şimdiden teşekkürler.

  109. Elif
    23 Ağustos 2011 at 23:33

    Hayırlı günler.Benim ailem Denizli'li olup,farklı ilde ikametgah etmektedir.Ben,Pamukkale Üniversitesi Gıda Müh.2.öğretim 3.sınıfında okuyacağım.Babam emeklidir,annem de rahatsızlık geçirdiğinden bursa ihtiyacım var.Başka bir kurumdan burs ya da kredi almamaktayım.İlgilerinizi bekliyorum.

  110. canan
    24 Ağustos 2011 at 00:03

    anadolu üni.kimya bölümünü kazandım özellikle bu yıl bursa çok ihtiyacım var...yardımcı olursanız çok sevinirim iyi çalışmalar,şimdiden teşekkürler.

  111. sefa
    24 Ağustos 2011 at 01:27

    meraba ben sefa Korkmaz Karadeniz Teknik Üniversitesinde sınıf ögretmenliği 2.sınıfa geçtim.Babam emekli annem ev hanım. ailemden uzakta olmam, ablamında çanakkalede üniversite okuması ve 2 kardeşiminde lisede olması nedeniyle babam bize yettiremiyor.Bundan dolayı bursunuza ihtiyacım var yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.

  112. serdar
    24 Ağustos 2011 at 19:28

    iyi günler ben pamukkale üniversitesi halkla ilişkiler ve tanıtım bölümü 2. sınıf öğrencisiyim ..Ailemin durumu kötü olduğu için bi destek göremiyorum 1 yıl kendi çabamla okumaya çalıştım..Ama bu yıl bursa ihtiyacım var..Yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden Teşekkürler..

  113. burcu
    24 Ağustos 2011 at 22:16

    merhaba bende çukurova ünv tekstil müh okuyorum burs çıkmadı zorlu bi yılın ardından kardeşimde bu yıl ünv yerleşti ve babam sadece inşaatta çalışıyo bizi okutması hayli zor olucak yardım ederseniz çok memnun kalıcam bi bursa gerçekten çok ihtiyacım var ilk yıl çalıştım ama bu yıl biraz ağır geçicek haberlerinizi beklicem teşekkür ederim

  114. yunus
    25 Ağustos 2011 at 00:22

    Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinde okuyacağım bu sene ve sizden burs talep ediyorum ... teşekkür ederim

  115. ömer
    25 Ağustos 2011 at 04:34

    burs almıyorum ve akdeniz üniversitesinde okuyorum.ihtiyacım olduğu için sizden burs rica ediyorum. . .

  116. hamza güleç
    25 Ağustos 2011 at 05:12

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ŞEHİR VE BÖLGE PLANLAMA 1. SINIF ÖĞRENCİSİYİM. BURS YARDIMINIZDAN YARARLANMAK İSTİYORUM. VERDİĞİNİZ VE VERECEĞİNİZ BURSLAR İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

  117. Necla AYRANCI
    03 Kasım 2011 at 10:15

    Merhaba , ben Necla AYRANCI Balıkesir Üniversitesi Sağlık Yüksek Okulunda okuyorum, 3. sınıfa geçtim. Burs haberlerinizi okudum , gerçekten birçok öğrenciye destek oluyorsunuz öncelikle bunun için sizleri tebrik ediyorum. Ailemde uzakta başka bir sehirde yaşadığım, kardesiminde bnm gibi ögrenim görmesi ve babamın emekli olmaası sebebiyle benimde bursunuza ihtiyacım var. En kısa zamanda cevap vereceğinizi bana kayıtsız kalmayacağnızı için şimdiden teşekkürler …

  118. hanife kanpara
    08 Aralık 2011 at 18:28

    Ben Kocaeli Üniversitesi Matematik Bölümü 4.sınıf öğrencisiyim.Burs talep ediyorum.Beş kardeşiz.Beşimiz de öğrenciyiz.İzmit'te oturuyoruz.Teşekkürler,iyi günler

  119. gamze
    04 Ocak 2012 at 20:08

    mrb.ben ek kontejyandan sdü ye giriş yaptım.tüm burs olanaklarınıda kaçırdım.burs almak istiyorum bana yardım edebilirmisiniz?

  120. büşra
    11 Ocak 2012 at 14:08

    ben sakarya üniversitesi sosyal bilgiler öğretmenliği okuyorum bursa ihtiyacım war. yardımlarınızı beklıyorum

  121. mete mustafa koyun
    22 Ocak 2012 at 23:51

    merhaba ben lise son sınıf öğrencisiyim seneye 2 yıllık meslek yüksekokulunu okumayı düşünüyorum fakat maddi durumum iyi değil bana yardımcı olabilirmisiniz.

  122. RUBAR YAĞAN
    11 Şubat 2012 at 14:16

    slm ben dicle üniversitesi ziyagökalp eğitim fakültesi sosyal bilgiler öğretmenliğinde ikinci sınıfta okuyorum. maddi durumum kötü.evi babam tek başına geçindiriyor ve sürekli bir işi yok.sizden burs talep ediyorum

  123. Mehmet
    20 Temmuz 2012 at 22:08

    3. sınıfa geçtim acilen bursa ihtiyacım var. Sizden burs talebinde bulunuyorum

  124. ceyda
    01 Ağustos 2012 at 15:03

    Merhabalar ben Ceyda Çakıcı. burs imkanlarınızdan faydalanmak için buraya yazmak ne kadar işe yarıyor bir fikrim yok ama umarım bir faydası olur. Dokuz Eylül Üniversitesi rehberlik ve psikolojik danışmanlık bölümü öğrencisiyim. Bu sene 2. sınıfta okuyacağım. Gaziantepliyim bir çok öğrenci gibi ailemden uzakta zor şartlarda okuyorum. Babam memur, annem ev hanımı. 4 kardeşiz ve 4 ümüz de okuyoruz. Kısacası bursunuza gerçekten çok ihtiyacım var. Böyle bir imkan sunduğunuz için teşekkür ederim.

  125. rıdvan
    15 Ağustos 2012 at 01:08

    Merhabalar marmamara üniversitesi talaşlı üretim öğretmenliği 4. sınıf öğrencisiyim. Maddi imkansızlıklardan dolayı öğrenim dönemi boyunca oldukça zorlanıyorum.Bursunuza ihtiyacım var yardımlarınızı bekliyorum.

  126. Büşra
    20 Ağustos 2012 at 23:07

    Ben Ege Üniversitesinde Ziraat Mühendisliği okuyorum.Babam emekli 3 kardeşiz, kardeşlerimden biri de bu yıl üniversiteye başlıyor.Bursa çok ihtiyacım var.Teşekkür ederim..

  127. mirac
    23 Ağustos 2012 at 02:03

    Anadolu Üniversitesi ingilizce işletme bölümünü okuyacagım bu sene, sizden burs talep ediyorum teşekkür ederim

  128. ömer
    25 Ağustos 2012 at 16:32

    istanbul üniversitesinde işletme 1.sınıftayım.burs talep ediyorum.şimdiden tşk ederim.

  129. vildan
    25 Ağustos 2012 at 17:51

    burs basvurusu nasıl yapabilirim size ailem den hıc bı destek alamyorum kız oldugum ıcın liseyi acıkögretim lisesinden bıtırdm aılemden habersiz denizli jeoloji mühendisliği 2.snfm sizden burs taleb edıyorum haberlerınızı beklıcem ck ihtyacım var

  130. fatma zehra
    01 Eylül 2012 at 23:20

    merhaba ben Fırat Üniversitesi yazılım mühendisliği birinci sınıf okuyorum burs çıkmadı zorlu bi yılın ardından kardeşimde bu yıl ünv yerleşti ve babam işsiz,bizi okutması hayli zor olucak yardım ederseniz çok memnun kalıcam bi bursa gerçekten çok ihtiyacım var...Yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden Teşekkürler..

  131. habib yalçın
    09 Eylül 2012 at 22:40

    sakarya üniversitesi isletme 2 sınıf ögrencisiyim.vermekte olduğunuz bursa çok ihtiyacım var yardımlarınızı talep edıyorum . sımdıden tesekkurler...

  132. Jülide
    11 Eylül 2012 at 19:17

    Dicle üniversitesi almanca öğretmenliği bölümüne yerleştim. Hazırlık ile birlikte 5 yıl okuyacağım. 3 kız kardeşiz. babamın maddi durumu hepimizi okutmaya yetmiyor. fakat ben yabancı dili çok seviyor ve bu alanda uzmanlaşmak istiyorum. bana lütfen yardımcı olur musunuz. eliğmden geldiğince başarılı olacağımı temi ediyorum. şimdiden teşekkürler.

  133. inci yıldız
    15 Eylül 2012 at 11:54

    merhaba ben Süleyman Demirel üniversitesi eğirdir meslek yüksek okulu turizm ve otel işletmeciliği bölümünün 2. öğretim öğrencisiyim. Babam emekli Annem çalışmıyor benim,ailemden uzak bir yerde okumam para sıkıntısına sebep oluyor kendi çabalarımla okumaya çalışıyorum ama yetiştiremiyorum son bir yılım kaldı ve sizin yardımınıza ihtiyacım var.Yorumumu okuduğunuz için şimdiden teşekkür ediyorum, yardımlarınızı bekliyorum.

  134. gamze akdogan
    08 Ekim 2012 at 17:18

    mrb ben mardinden gamze suan eskısehırde bankacılık okuyorum bız uc kardes okuyorz kardesm cocuk gelisimimi diger kardesimde att okuyo babam on yıl önce vefat etti ailem ücümüzün egitm durumu icin baya zorlanıyoo yardımcı olursanız cok sevınırm ...

  135. sadıye erkek
    08 Ekim 2012 at 17:22

    mrb ben eskisehirde adalet bolumunde okuyorum annem babam cok yaslı calısamyolar aldıkları emeklı maaslarını bana yolluyorlar ben buna cok üzülüyorm ama elimden bırsey gelmyoo evın tek cocuguda benm yardımcı olursanız cook sevınırm sımdıden cok tesekkurler..

  136. Ali Rıza
    20 Ekim 2012 at 01:26

    Öncelikle iyi günler dilemek istiyorum... Ben Karadeniz Teknik Üniversite'sinde Elektrik Elektronik Mühendisliği 2.Sınıf öğrencisiyim ailemin yüklü meblağlarda çeşitli bankalara borcu olduğundan bana maddi destek sağlayamıyorlar bu desteği sizden talep ediyorum...SAYGILARIMLA.

  137. mehmet
    15 Kasım 2012 at 21:24

    MERHABALAR adım mehmet kapadokya meslek yüksek okulunun İSTANBUL kampusu sabiha gökçen hava limanı içinde okumaktayım bölümüm uçak teknikerligi sizde burs istiyorum ailemin maddi gücü zayıf sırf bu yüzden okumak istemedim ama çok zorladılar ve bende bu bölümü çok istedim ve oldu şimdi ise maddi zorluklar çekiyorum sizden yardım talep ediyorum saygılar...

  138. nazan
    14 Aralık 2012 at 18:21

    mrbr ben dicle üniversitesinde i.ö. sosyal bilgiler öğretmenliğini okuyorum bursa ihtiyacım var harcımı ödeyemiyorum bütün kardeşlerim okuyor desteğinizi bekliyorum

  139. Ebru
    03 Ağustos 2013 at 16:29

    Merhaba ben Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesinde okuyorum. Burs verdiğiniz üniversiteler arasında yok ama şansımı denemek istedim. Herhangi bir yerden burs bulamadım, geçen yıl ilk senemdi. Burs veren kurumlar bölüm seçiyor ve aralarında tıp olmuyor. Sizin burs verdikleriniz arasında bölüm kısıtlaması olmadığını görünce çok sevindim umarım bizim üniversitemizde burs verdikleriniz arasında yerini alır. Bu bursa ihtiyacım var eğer değerlendirmeye alırsanız gerekli bilgilerimi mail olarak atarım. Şimdiden teşekkürler.

  140. mustafa onur eraslan
    04 Ağustos 2013 at 05:02

    merhaba ben çukurova üniversitesinde okuyorum. ablamda üniversite öğrencisi, babam emekli annemde rahatsızlığında dolayı emekli olacak. eğitimime devam etmem için bursunuza ihityacım var. yardım ederseniz çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.

  141. özlem
    07 Ağustos 2013 at 15:05

    Merhaba ben Adana Çukurova Üniversitesi Konaklama İşletmeciliği 2.sınıf öğrencisiyim. Burs konusunda yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler..

  142. Orhan